3 клас


Календарно-тематичне планування уроків
Інформатики
для 3 класу
Згідно з навчальною програмою інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів, яка затверджена рішенням Колегії МОН від 4 серпня 2016 р., оприлюднена на сайті МОН 11 серпня 2016 р.

№ уро-ку
Дата
уроку
Тема уроку
Примітки

3-А
3-Б


Тема 1. Інтернет
1.                   


Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.
Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними

2.                       


Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера.

3.                       


Поняття веб-сторінки, її адреси.

4.                       


Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки.

5.                       


Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів).

6.                       


Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео.

Тема 2. Людина та інформація
7.                       


Роль інформації в житті людини.

8.                       


Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео.

9.                       


Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією.

10.                   


Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями.

11.                   


Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню.

Тема 3. Графіка
12.                   


Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними.

13.                   


Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах.

14.                   


Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону.

15.                   


Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з геометричних фігур.

16.                   


Доповнення малюнка підписом чи коментарем.
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

Тема 4. Алгоритми і виконавці
17.                   


План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.

18.                   


Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.
Порядок виконання команд виконавцем.

19.                   


Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.
Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.

20.                   


Істинні й хибні висловлювання.

21.                   


Логічне слідування.

22.                   


Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».

Тема 5. Текст
23.                   


Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.

24.                   


Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту.  Змінювання  та вдосконалення текстів.

25.                   


Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури.

26.                   


Доповнення текстів зображеннями.

27.                   


Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.

28.                   


Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).

Тема 6. Презентації
29.                   


Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.

30.                   


Середовище створення презентацій.

31.                   


Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.

32.                   


Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.

33.                   


Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.

34.                   


Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.

35.                   


Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.





Немає коментарів:

Дописати коментар