Календарно-тематичне планування уроків
Інформатики
для 4 класу
Згідно з навчальною
програмою інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів, яка затверджена рішенням Колегії МОН від 4 серпня 2016 р., оприлюднена на сайті МОН 11 серпня 2016 р.
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
|
|
4-А
|
4-Б
|
|
|
Тема 1. Графіка
|
||||
1.
|
|
|
Правила
безпечної поведінки у кабінеті інформатики.
Повторення
основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними.
|
|
2.
|
|
|
Електронні
карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами,
материками, океанами.
|
|
3.
|
|
|
Доповнення
власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного
краю).
|
|
4.
|
|
|
Схеми,
діаграми на матеріалі інших предметів.
|
|
5.
|
|
|
Робота в
середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій
обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.
|
|
6.
|
|
|
Обробка
фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.
|
|
7.
|
|
|
Створення
колажу із зображень.
|
|
Тема 2. Текст
|
||||
8.
|
|
|
Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за
назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки)
у творі.
|
|
9.
|
|
|
Середовище текстового редактора. Поєднання
елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту,
зображень, схем.
|
|
10.
|
|
|
Абзаци, посилання, заголовки, зміст.
|
|
11.
|
|
|
Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів
тексту, окремих слів.
|
|
12.
|
|
|
Списки. Послідовні списки у текстах.
|
|
13.
|
|
|
Таблиці. Доповнення готових таблиць.
|
|
14.
|
|
|
Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.
|
|
Тема 3. Співпраця в Інтернеті
|
||||
15.
|
|
|
Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між
реальним та віртуальним спілкуванням.
|
|
16.
|
|
|
Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування.
|
|
17.
|
|
|
Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі.
Навчальна діяльність учня в Інтернеті.
Рівні доступу до навчальних матеріалів.
|
|
18.
|
|
|
Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо).
Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів.
Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів.
|
|
19.
|
|
|
Сучасні пристрої для співпраці.
|
|
Тема 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням
|
||||
20.
|
|
|
Алгоритми з розгалуженням.
|
|
21.
|
|
|
Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.
|
|
22.
|
|
|
Алгоритми з циклами.
|
|
23.
|
|
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців
у середовищі програмування для дітей.
|
|
24.
|
|
|
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.
|
|
25.
|
|
|
Використання логічних висловлювань з «якщо
- то...».
|
|
26.
|
|
|
Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей
|
|
Тема 5. Інформація
|
||||
27.
|
|
|
Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну
форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту
в таблицю з числами.
|
|
28.
|
|
|
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело
інформації. Приймач інформації.
|
|
29.
|
|
|
Складові комп’ютера.
|
|
30.
|
|
|
Пристрої введення та виведення інформації.
|
|
31.
|
|
|
Зберігання інформації. Носії інформації.
|
|
32.
|
|
|
Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.
|
|
33.
|
|
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
|
|
34.
|
|
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за ІІ семестр.
|
|
35.
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар