2 клас



«Інформаційна культура» 2-Б клас  початкової загальної освіти
(Освітня галузь «Технології»)
Автори: Пушкарьова Т.О., Саражинська Н.А., Гущина Н.І. 

Дата проведення
Тема уроку
Зміст уроку
Кіл-сть годин
2-І
2-ІІ
1.                   


Вступ
Поняття «інформаційна культура»
1 год.



Вчись вчитись, 6 годин
2.                   


Мій день в школі
Організація навчання в школі. Розклад уроків
1 год.
3.                   


Інформація для навчання
Джерела інформації для навчання. Щоденник:паперовий, електронний. Пошук інформації. Браузер.
1 год.
4.                   


Як чомусь навчитися
Умови успішного навчання. Необхідність активних самостійних дій для навчання
1 год.
5.                   


Як я вчуся
Види діяльності на уроці. Активна позиція учня на уроці.  Пасивні види діяльності
1 год.
6.                   


Що може завадити навчанню
Поступове засвоєння знань. Незнайомі та незрозумілі слова. Знайомство із словником.
1 год.
7.                   


Що тобі допоможе бути самостійним
Послідовність дій. Поняття інструкції. Точне слідування зразку
1 год.
Інформація,  9 годин
8.                   


Людина та інформація.
Сприймання інформації. Поняття інформації, органи чуття, якими людина сприймає інформацію.
 1 год.
9.                   


Якою буває інформація
Види інформації. Знайомство з видами інформації в залежності від характеру сприймання людиною.
1 год.
10.               


Інформація для мене
Суб’єктивне ставлення людини до інформації. Знайомство з видами інформації в залежності від ставлення людини до неї (важлива – неважлива, повна – неповна, зрозуміла - незрозуміла)
1 год.
11.               


Інформація для комп’ютера
Форми представлення інформації - текстова, графічна, числова, звукова, відео-інформація
1 год. 
12.               


Представлення інформації.
Дії з інформацією. Способи представлення інформації. Виступ, презентація матеріалів.
1 год.
13.               


Перетворення інформації.
Вибір зручних форм представлення інформації. Зміна форм представлення інформації.
1 год.
14.               


Збір інформації
Способи пошуку, збору та представлення інформації.
1 год.
15


Проект
Дослідницько-пошукова діяльність. Утворення словника з теми «Інформація»
1 год.
16.


Захист проекту
Демонстрація результатів проектної роботи. Самооцінювання, взаємооцінювання
1 год.
Вміння спілкуватись,7 годин
17.


Доброзичливість в спілкуванні
Способи спілкування та доброзичливість. Приклади передавання текстової інформації один одному.
1 год.
18.          


Як ми спілкуємось
Структура комунікації. Схема джерело – приймач (відправник – одержувач, повідомлення-сприйняття)
1 год.
19.          


Вмій слухати та розуміти
Які органи чуття задіяні при спілкуванні.   Зворотній зв’язок та невербальні сигнали.
1 год.
20.          


Як бути почутим
Чіткість висловлювання, конкретність мови
1 год.
21.          


Діалог
Правила роботи в парі. Як розпізнати емоції в спільній роботі
1 год
22.          


Письмове спілкування
Граматика. Правила ввічливості і безпеки. Особливості електронного спілкування. СМС, чат, ел. листи
1 год.
23.          


Проект «Мої правила спілкування»
Правила спілкування на уроках.  Вчитель-учень. Учень-учень.
1 год.
Пристрої-помічники, 10 годин
24-25


Помічники обчислення
Пристрої для обчислень та вимірювань числової інформації. Коротка історія обчислювальних пристроїв.
2 год.
26-28


Текстові помічники
Створення, обробка, передавання текстової інформації. Помічники для створення та демонстрації текстів
3 год.
29 -31


Помічники малювання
Створення, обробка, передавання графічної інформації. Порівняння інструментів для малювання в минулому з сучасними інструментами та пристроями
3 год.
32-34


Проект
Дослідницько-пошукова діяльність. Захист проекту
3 год.
35


Підсумковий урок
Підсумковий урок
1 год.



 

Немає коментарів:

Дописати коментар