«Інформаційна
культура» 2-Б клас початкової загальної
освіти
(Освітня галузь
«Технології»)
Автори:
Пушкарьова Т.О., Саражинська Н.А., Гущина Н.І.
№
|
Дата проведення
|
Тема уроку
|
Зміст уроку
|
Кіл-сть годин
|
|
2-І
|
2-ІІ
|
||||
1.
|
|
|
Вступ
|
Поняття «інформаційна культура»
|
1 год.
|
|
|
|
Вчись вчитись, 6 годин
|
||
2.
|
|
|
Мій день в школі
|
Організація навчання в школі. Розклад уроків
|
1 год.
|
3.
|
|
|
Інформація для навчання
|
Джерела інформації для навчання. Щоденник:паперовий, електронний. Пошук
інформації. Браузер.
|
1 год.
|
4.
|
|
|
Як чомусь навчитися
|
Умови успішного навчання. Необхідність активних самостійних дій для
навчання
|
1 год.
|
5.
|
|
|
Як я вчуся
|
Види діяльності на уроці. Активна позиція учня на уроці. Пасивні види діяльності
|
1 год.
|
6.
|
|
|
Що може завадити навчанню
|
Поступове засвоєння знань. Незнайомі та незрозумілі слова. Знайомство із
словником.
|
1 год.
|
7.
|
|
|
Що тобі допоможе бути самостійним
|
Послідовність дій. Поняття інструкції. Точне слідування зразку
|
1 год.
|
Інформація, 9
годин
|
|||||
8.
|
|
|
Людина та інформація.
|
Сприймання інформації. Поняття інформації, органи чуття, якими людина
сприймає інформацію.
|
1 год.
|
9.
|
|
|
Якою буває інформація
|
Види інформації. Знайомство з видами інформації в залежності від
характеру сприймання людиною.
|
1 год.
|
10.
|
|
|
Інформація для мене
|
Суб’єктивне ставлення людини до інформації. Знайомство з видами
інформації в залежності від ставлення людини до неї (важлива – неважлива,
повна – неповна, зрозуміла - незрозуміла)
|
1 год.
|
11.
|
|
|
Інформація для комп’ютера
|
Форми представлення інформації - текстова, графічна, числова, звукова,
відео-інформація
|
1 год.
|
12.
|
|
|
Представлення інформації.
|
Дії з інформацією. Способи представлення інформації. Виступ, презентація
матеріалів.
|
1 год.
|
13.
|
|
|
Перетворення інформації.
|
Вибір зручних форм представлення інформації. Зміна форм представлення інформації.
|
1 год.
|
14.
|
|
|
Збір інформації
|
Способи пошуку, збору та представлення інформації.
|
1 год.
|
15
|
|
|
Проект
|
Дослідницько-пошукова діяльність. Утворення словника з теми «Інформація»
|
1 год.
|
16.
|
|
|
Захист проекту
|
Демонстрація результатів проектної роботи. Самооцінювання,
взаємооцінювання
|
1 год.
|
Вміння спілкуватись,7 годин
|
|||||
17.
|
|
|
Доброзичливість в спілкуванні
|
Способи спілкування та доброзичливість. Приклади передавання текстової
інформації один одному.
|
1 год.
|
18.
|
|
|
Як ми
спілкуємось
|
Структура комунікації. Схема джерело – приймач (відправник – одержувач,
повідомлення-сприйняття)
|
1 год.
|
19.
|
|
|
Вмій слухати та розуміти
|
Які органи чуття задіяні при спілкуванні. Зворотній зв’язок та невербальні сигнали.
|
1 год.
|
20.
|
|
|
Як бути почутим
|
Чіткість висловлювання, конкретність мови
|
1 год.
|
21.
|
|
|
Діалог
|
Правила роботи в парі. Як розпізнати емоції в спільній роботі
|
1 год
|
22.
|
|
|
Письмове спілкування
|
Граматика. Правила ввічливості і безпеки. Особливості електронного
спілкування. СМС, чат, ел. листи
|
1 год.
|
23.
|
|
|
Проект «Мої правила спілкування»
|
Правила спілкування на уроках.
Вчитель-учень. Учень-учень.
|
1 год.
|
Пристрої-помічники, 10 годин
|
|||||
24-25
|
|
|
Помічники обчислення
|
Пристрої для обчислень та вимірювань числової інформації. Коротка історія
обчислювальних пристроїв.
|
2 год.
|
26-28
|
|
|
Текстові помічники
|
Створення, обробка, передавання текстової інформації. Помічники для
створення та демонстрації текстів
|
3 год.
|
29 -31
|
|
|
Помічники малювання
|
Створення, обробка, передавання графічної інформації. Порівняння
інструментів для малювання в минулому з сучасними інструментами та пристроями
|
3 год.
|
32-34
|
|
|
Проект
|
Дослідницько-пошукова діяльність. Захист проекту
|
3 год.
|
35
|
|
|
Підсумковий урок
|
Підсумковий урок
|
1 год.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар