6 клас


Вкладені розгалуження | 6 клас | Розділ 3

 
Інформатика, 6 клас
Навчальна програма:
Інформатика. Навчальна програма   для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класів.  – [Електронний ресурс]. – Режим перегляду: http://www.mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html
Підручник: 6 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. — К. : УОВЦ «Оріон», 2017. — 192 с.
Навчальні посібники:
·         Морзе Н.В. Робочий зошит з інформатики: навч. посіб. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. — К. УОВЦ «Оріон», 2017. — 48 с.
·         Морзе Н.В. Перевірка предметних компетентностей. Інформатика 6 кл. Збірник завдань для оцінювання навчальних досягнень учнів / Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. — К. УОВЦ «Оріон», 2016. — 40 с.

Календарно-тематичне планування з інформатики у 6-му класі
З5 годин

№ з/п
Дата проведення

Зміст уроку


Практичні роботи
Вправи у зошиті
6-А
6-Б
І
6-Б
ІІ
Комп’ютерна графіка
1.                   



Поняття комп’ютерної графіки

1.1, 1.2
2.                   



Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень

1.3-1.7
3.                   



Побудова зображення з графічних примітивів

1.8-1.10
4.                   



Операції над об’єктами та групами об’єктів.

1.11-1.13
5.                   



Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора

1.14-1.15
6.                   



Особливості побудови й опрацювання векторних зображень

1.16-1.20
7.                   



Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах

1.21-1.22
8.                   



Додавання тексту до графічних зображень та його форматування

1.23-1.26
9.                   



Створення та редагування векторних зображень
ПР1

10.               



Растровий графічний редактор. Засоби графічного редактора

1.27-1.30
11.               



Створення та редагування растрових зображень. Тематичне оцінювання
ПР2

Комп’ютерні презентації
12.   



Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій

2.1-2.5
13.   



 Об’єкти презентації та засоби управління її демонстрацією

2.6-2.10
14.   



Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення

2.11
15.   



Налаштування показу презентацій

2.12-2.13, 2.15
16.   



Створення та оцінювання презентації
ПР3

17.   



Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях

2.14, 2.16-2.18
18.   



Ефекти зміни слайдів


19.   



Створення презентації із ефектами
ПР4

20.   



Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією. Тематичне оцінювання

2.19-2.24
Алгоритми та програми
21.   



Поняття про програмний об’єкт. Властивості об’єкта

3.1-3.2
22.   



Змінювання  значень властивостей об’єкта в програмі

3.3-3.4
23.   



Створення програмних об’єктів

3.5-3.8
24.   



Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів
ПР5

25.   



Поняття події. Види подій

3.9-3.11
26.   



Програмне опрацювання події

3.12-3.14
27.   



Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події
ПР6

28.   



Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

3.15-3.22
29.   



Розв’язування задач з  алгоритмічними структурами повторення та розгалуження
ПР7

30.   



Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі

3.23-3.26
31.   



Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі
ПР8

32.   



Розробка сценарію майбутнього програмного проекту

3.27
33.   



Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію


34.   



Створення реклами та презентація власного програмного проекту


35.   



Повторення та узагальнення вивченого у 6 класі






Немає коментарів:

Дописати коментар