Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 8 класу
(за підручником Морзе Н. В. Інформатика:
підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н. В.
Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016. – 240 с.)
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)
за навчальною програмою 2017 року
Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від
07.06.2017 № 804
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
|
|
8-а
|
8-Б
|
|
|
Тема 1. Кодування даних та апаратне
забезпечення
|
||||
1.
|
|
|
Правила
поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.
Опрацювання
даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень.
|
|
2.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду.
Кодування тексту й графічних даних. Таблиці кодів символів.
|
|
3.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 1.
Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних.
|
|
4.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Архітектура комп’ютера. Історія засобів опрацювання інформаційних
об’єктів. Процесор, його призначення. Види сучасних комп’ютерів та їх
застосування.
|
|
5.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої.
Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу
мультимедійного обладнання. Технічні характеристики складових комп’ютера.
|
|
6.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 2.
Конфігурація комп’ютера під потребу. Тематичне
оцінювання.
|
|
Тема 2. Опрацювання текстових даних
|
||||
7.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Формати файлів текстових документів. Створення, редагування та
форматування списків, колонок, символів, формул в текстовому документі. Пошук
та заміна фрагментів тексту.
|
|
8.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Створення, редагування та форматування графічних об’єктів та таблиць в
текстовому документі. Недруковані знаки.
|
|
9.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 3.
Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів.
|
|
10.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Стильове оформлення абзаців. Розділи. Колонтитули. Структура
документа. Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків.
|
|
11.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Шаблони документів. Алгоритм опрацювання складного текстового
документа. Робота з кількома документами.
|
|
12.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 4.
Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків.
|
|
13.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.
|
|
14.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. Тематичне
оцінювання.
|
|
Тема 3. Створення та публікація веб-ресурсів
|
||||
15.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Поняття персонального навчального середовища. Використання
інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових,
графічних, презентацій тощо). Хмарні технології. Організація та планування
колективної діяльності.
|
|
16.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Опитування з використанням онлайн-форм.
|
|
17.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Використання офісних веб-програм для створення спільних документів.
Створення і використання спільних електронних закладок. Синхронізація даних.
Канали новин.
|
|
18.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота. 5. Офісні
веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням
онлайн-форм.
|
|
19.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів.
|
|
20.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Поняття мови розмітки гіпертексту.
|
|
21.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.
|
|
22.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 6.
Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.
|
|
23.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці.
|
|
24.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.
|
|
25.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. Тематичне
оцінювання.
|
|
Тема 4. Опрацювання об’єктів мультимедіа
|
||||
26.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання
об’єктів мультимедіа. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів.
|
|
27.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті.
|
|
28.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів.
Побудова аудіо- та відеоряду.
|
|
29.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між
його фрагментами. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.
|
|
30.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 7.
Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів
аудіо- та відеоряду.
|
|
31.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 8.
Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті.
|
|
32.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. Тематичне
оцінювання.
|
|
Тема 5.
Алгоритми та програми
|
||||
33.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Поняття мови програмування. Складові мови програмування.
|
|
34.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища
програмування.
|
|
35.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом.
|
|
36.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення
найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання. Запис програми
засобами середовища програмування. Поняття форми, елемента керування, події,
обробника події. Редагування коду обробника події.
|
|
37.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 9.
Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.
|
|
38.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів
екранної форми). Властивості і методи елементів керування. Елементи керування
«напис» та «кнопка».
|
|
39.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Поняття про метод.
|
|
40.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Використання вікон повідомлень. Складання програм, що обробляють
натискання кнопок та визначають вміст написів на формі.
|
|
41.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 10.
Створення програми з кнопками та написами.
Тематичне оцінювання.
|
|
42.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Величини (змінні і константи), їхні властивості. Прості типи величин:
числовий, логічний, символьний, рядковий.
|
|
43.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Величини числового типу, операції над ними.
|
|
44.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Складання алгоритмів опрацювання числових величин у навчальному
середовищі програмування, їх налагодження і виконання.
|
|
45.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 11.
Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному
середовищі програмування.
|
|
46.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Величини текстового типу, операції над ними. Елемент для введення
даних: текстове поле.
|
|
47.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Складання алгоритмів опрацювання текстових величин у навчальному
середовищі програмування, їх налагодження і виконання.
|
|
48.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Налагодження програм.
|
|
49.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 12.
Налагодження готової програми.
|
|
50.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Величини логічного типу, операції над ними. Алгоритми з розгалуженнями
для опрацювання величин.
|
|
51.
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Складання та виконання алгоритмів з елементами
управління для задання логічного значення величини. Елемент для введення
даних: прапорець.
Тематичне
оцінювання.
|
|
52.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що
розкривається».
|
|
53.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин.
|
|
54.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у
середовищі програмування.
|
|
55.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання
величин.
|
|
56.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 13.
Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для
опрацювання величин.
|
|
57.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Графічне відображення даних засобами мови програмування. Відображення
рисунків із зовнішніх файлів.
|
|
58.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник,
сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови
програмування.
|
|
59.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Реалізація алгоритмів з графічним відображенням даних засобами мови програмування.
|
|
60.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 14.
Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних. Тематичне оцінювання.
|
|
Тема 6. Розв’язування компетентнісних задач.
Виконання
проектів
|
||||
61.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач.
|
|
62.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач.
|
|
63.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач.
|
|
64.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів.
|
|
65.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження
предметної галузі.
|
|
66.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження
предметної галузі
|
|
67.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження
предметної галузі
|
|
68.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних і групових
навчальних проектів із дослідження предметної галузі.
|
|
69.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Захист проекту. Тематичне оцінювання.
|
|
70.
|
|
|
Інструктаж
з БЖД. Повторення і систематизація
навчального матеріалу за рік.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар